تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 20:54
92 بازدید
کد خبر : 206736

دانلود زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 زیرنویس انیمیشن دانه سیب یک انیمیشن ژاپنی در ژانر اکشن پسا آخرالزمانی به کارگردانی شینجی آراماکی و بر اساس مانگای سیب سیب خلقت ماسامونه شیرو است. صداپیشگی Ai Kobayashi، Jūrōta Kosugi، Mami Koyama، Yuki Matsuoka و Toshiyuki Morikawa است. این فیلم داستان Deunan Knute، سرباز سابق را روایت می‌کند که

دانلود زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 زیرنویس انیمیشن دانه سیب یک انیمیشن ژاپنی در ژانر اکشن پسا آخرالزمانی به کارگردانی شینجی آراماکی و بر اساس مانگای سیب سیب خلقت ماسامونه شیرو است. صداپیشگی Ai Kobayashi، Jūrōta Kosugi، Mami Koyama، Yuki Matsuoka و Toshiyuki Morikawa است. این فیلم داستان Deunan Knute، سرباز سابق را روایت می‌کند که به دنبال داده‌هایی می‌گردد که بتواند قابلیت‌های تولیدمثلی بیوروئیدها، نژادی از کلون‌های مهندسی شده ژنتیکی را بازیابی کند. اگرچه شخصیت ها و تنظیمات را با مانگای اصلی به اشتراک می گذارد، خط داستانی این فیلم یک تفسیر مجدد است، نه یک اقتباس واقعی. این فیلم Appleseed را نباید با OVA 1988 که همچنین از مانگا الهام گرفته شده بود، اشتباه گرفت. Appleseed در ۱۸ آوریل ۲۰۰۴ منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 یک سرباز جوان و یکی از آخرین بازمانده های جنگ جهانی، توسط Hitomi، یک Bioroid نسل دوم نجات می یابد. تلاش کنوت برای فرار توسط معشوق سابقش Briareos Hecatonchires که اکنون یک سایبورگ است متوقف می شود. او متوجه می شود که جنگ به پایان رسیده است و او در یک شهر اتوپیایی به نام المپوس است. جمعیت آن نیمه انسان و نیمه کلون است، گونه ای که با مهندسی ژنتیکی به نام بیوروئیدها نامیده می شود. المپوس توسط سه جناح اداره می شود: نخست وزیر آتنا آریوس. ژنرال ادوارد اورانوس سوم، رئیس ارتش المپوس؛ و شورای ریش سفیدان. همه چیز در شهر توسط هوش مصنوعی به نام گایا از ساختمانی به نام تارتاروس مشاهده می شود. زمانی که Deunan آنجاست، به سازمان ضد تروریسم ESWAT می پیوندد.

بیوروئیدها از DNA پدر فقید دیونان، کارل ساخته شدند و نسل دوم بیوروئیدها را به برادران و خواهران خود تبدیل کردند. با این حال، آنها به دلیل توانایی های تولید مثلی سرکوب شده، طول عمر بسیار کمتری نسبت به انسان دارند. امکانات تمدید حیات Bioroid توسط یک جناح مخفی از ارتش منظم در یک حمله تروریستی علیه Bioroids نابود می شود. با این حال، داده‌های Appleseed که حاوی اطلاعاتی در مورد بازیابی قابلیت‌های تولید مثل Bioroids است، هنوز وجود دارد.

زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن دانه سیب ۲۰۰۴ المپوس گرفتار جناح های متضاد است. همراه با یک نیروی ضربتی، Deunan و Briareos به سمت ساختمانی می روند که در ابتدا Bioroids در آن ایجاد شده بود. او یک ضبط هولوگرافیک را فعال می کند که مکان داده های Appleseed را نشان می دهد. دکتر گیلیام کنوت، که Bioroids را ایجاد کرد و فاش کرد که مادر Deunan است، Appleseed را به Deunan سپرد، اما به طور ناخواسته توسط یک سرباز کشته شد. لیتون پس از سوگواری برای مرگ او، علیه مردانش روی می آورد. آنها سپس توسط ارتش منظم در گوشه و کنار قرار می گیرند. دونان از سرهنگ هادس، تروریست ضد بیوروید، متوجه می شود که بریائوس عمداً به همت لندمی خود، یک لباس جنگی بزرگ شبیه اسکلت بیرونی، اجازه فرار داده است. کودو سپس خود را قربانی می کند تا دونان و بریارئوس را از خطر دور کند و به پشت بام بگریزد. اورانوس تلاش می‌کند تا دونان را متقاعد کند که بیوروئیدها به دنبال کنترل بشریت هستند و او می‌خواهد سیب‌زمین و تانک دی حاوی مکانیسم فعال‌سازی تولید مثل بیوروئید را از بین ببرد. Briareos به اورانوس می گوید که بزرگان ارتش را به گونه ای دستکاری کردند که می خواستند تانک D را نابود کنند، اما آتنا سعی می کند آنها را از انجام این کار منع کند و از بشریت محافظت کند. هادس که از کارل رنجیده است، بریارئوس را زخمی می کند. او و بریارئوس به دریا می گریزند و هادس را در این روند کشتند. علی‌رغم درخواست‌های دونان مبنی بر اینکه بریائوس را پشت سر نگذارد، او را متقاعد می‌کند تا به دنبال بزرگان بگردد. مکانیک Yoshitsune Miyamoto به Landmate خود می رسد و پس از دریافت SOS از او شروع به تعمیر Briareos می کند. Deunan در Yoshitsune’s Landmate به Olympus پرواز می کند و از داده های Appleseed برای بازیابی کامل عملکردهای تولید مثل Bioroid استفاده می کند.

زیرنویس انیمیشن Appleseed 2004 - بلو سابتایتل

زیرنویس Appleseed 2004 همانطور که Deunan با شورای بزرگان روبرو می شود، آنها مشارکت خود را در مرگ گیلیام فاش می کنند و همچنین قصد دارند از ویروس D-tank برای عقیم کردن انسان ها استفاده کنند که باعث می شود Bioroids حاکمان جدید زمین شود. آنها برای زنده نگه داشتن Bioroids به داده های Appleseed نیاز داشتند، اما گیلیام این داده ها را پنهان کرد تا نتوانند برنامه خود را پیش ببرند. آتنا که برای متوقف کردن آنها وارد عمل می شود و اعلام می کند که اورانوس تسلیم شده است، به دونان می گوید که بزرگان به تنهایی عمل کرده اند و زمانی که متوجه شدند بشریت موضع خود را در برابر بیوروئیدها نرم کرده است، گایا را تعطیل کرده اند. بزرگان بیان می کنند که به زودی خواهند مرد زیرا گایا آنها را زنده نگه داشته است، اما آنها آماده بودند تا خود را قربانی کنند. سپس آنها دفاع از قلعه متحرک شهر را فعال می کنند که شروع به حرکت به سمت تارتاروس می کند. آتنا بیان می کند که سیستم امنیتی تانک D تقریبا غیرقابل نفوذ است، اما شلیک توپ های اصلی قلعه ممکن است تانک را سوراخ کرده و ویروس را آزاد کند. ESWAT شروع به بسیج می کند، اما به دلیل تسلیحات سنگین قلعه ها تلفات زیادی متحمل می شود.

Briareos از راه می رسد و از Deunan می خواهد که به نبرد بپیوندد. با وجود مخالفت بزرگان، او با او به برج هفتم می رود و سعی می کند رمز عبور را وارد کند تا سیستم دفاعی را ببندد، اما یک نقص کار را دشوار می کند. حرف رمز نهایی خود به خود ظاهر می شود و Deunan D-Tank را ایمن می کند و برج ها را می بندد. او آشکار می کند که گناهان بشریت احتمالا بدتر خواهد شد، اما همیشه این شانس وجود دارد که نسل های آینده از این اشتباهات درس بگیرند. او قول می دهد که به مبارزه برای بچه ها ادامه دهد.

زیرنویس انیمیشن دانه سیب - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن دانه سیب ۲۰۰۴ این فیلم در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس ۳۲ نقد و با اجماع منتقدان، ۲۵ درصد را به خود اختصاص داده است: «در حالی که از نظر بصری دستگیر می‌شود، روایت و دیالوگ Appleseed که اگزیستانسیالیسم را مورد تأمل قرار می‌دهد، پرمشغله، ناهنجار و ناشیانه است».

IGN به فیلم ۷ از ۱۰ را داد و اظهار داشت که فیلم سرگرم کننده تر، زیباتر و بسیار بهتر از فیلم ۱۹۸۸ است. کارلو سانتوس از شبکه خبری انیمه گفت در حالی که طرح داستانی بیش از حد عمومی است، ارائه بصری و موسیقی متن هر دو برجسته هستند و به فیلم ارزش می دهند. هلن مک کارتی در ۵۰۰ فیلم انیمه ضروری به استفاده از سایه زدن و ضبط حرکت در فیلم اشاره کرد و اظهار داشت که “به همان اندازه که فناوری خوب است، فیلمنامه با نسخه ۱۹۸۸ مطابقت ندارد”. یاهو ژاپن این فیلم را با ستاره ۳.۱۶ رتبه بندی می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.