تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:32
56 بازدید
کد خبر : 208024

دانلود زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 زیرنویس فیلم خدمتکار در مالاکانانگ یک فیلم درام خانوادگی فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ است که درباره بازگویی تخیلی سه روز گذشته خانواده مارکوس در کاخ مالاکانانگ قبل از اینکه در جریان انقلاب قدرت مردمی در سال ۱۹۸۶ مجبور به فرار به هاوایی شوند. نویسندگی و کارگردانی داریل یاپ و

دانلود زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 زیرنویس فیلم خدمتکار در مالاکانانگ یک فیلم درام خانوادگی فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ است که درباره بازگویی تخیلی سه روز گذشته خانواده مارکوس در کاخ مالاکانانگ قبل از اینکه در جریان انقلاب قدرت مردمی در سال ۱۹۸۶ مجبور به فرار به هاوایی شوند. نویسندگی و کارگردانی داریل یاپ و تهیه کنندگی ویوا است. در این فیلم سزار مونتانو، کریستین ریس، دیگو لویزاگا، الا کروز و روفا گوتیرز، در کنار کارلا استرادا، الیزابت اوروپسا و بورلی سالویخو به عنوان خدمتکاران اصلی کاخ مالاکانانگ بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 - بلو سابتایتل

ایمی مارکوس به درخواست پدرش، رئیس جمهور فردیناند مارکوس، از سنگاپور به فیلیپین بازگشت. هنگامی که ایمی به کاخ مالاکانانگ می رسد، متوجه شد که برادرش بونگ بونگ نقشه ترور خانواده اول را خنثی کرده است. در حالی که انقلاب در EDSA در حال رشد است، خانواده با خیانت چندین مقام عالی رتبه، از جمله چندین کارمند کاخ مبارزه می کنند.

یک انتخابات زودهنگام در ۷ فوریه گذشته برگزار شد که در آن مارکوس برای رفع ترس از دست دادن کنترل دولت پیروز شد، اما نتایج به طور گسترده توسط NAMFREL تقلبی تلقی شد. مراسم تحلیف کورازون آکینو و فردیناند مارکوس همزمان برگزار شد، اما رسانه های تلویزیونی و رادیویی پخش مراسم تحلیف مارکوس را متوقف کردند. مواد غذایی به کاخ توسط شورشیان قطع شد در حالی که خواهر و برادر مارکوس در تلاش هستند تا والدین خود، فردیناند و ایملدا را متقاعد کنند که آنجا را ترک کنند. پدر و مادر هر دوی آنها در رفتن مردد هستند، با این حال، ایرنه از طریق Imee از پدرش التماس می کند، در حالی که بونگ بونگ به مادرش اطمینان می دهد که روزی آنها برمی گردند.

زیرنویس فیلم Maid in Malacañang 2022 - بلو سابتایتل

مارکوزها با تمام کارکنان کاخ جمع شدند و فردیناند آخرین خداحافظی کرد. ایمی به کارکنان دستور داد که نوارهای زرد رنگی که از بریدگی لباس‌های مادرش ساخته شده بود بپوشند تا آنها را از دست گروه خشمگین نجات دهد. با رفتن مارکوزها، مردم به کاخ هجوم بردند و محوطه آن را غارت و ویران کردند.

خانواده مارکوس می‌خواهند به ایلوکوس بروند، اما آکینو، رئیس‌جمهور انقلابی و آینده، از خانواده می‌خواهد که فیلیپین را ترک کرده و تبعید خود را در هاوایی آغاز کنند. صحنه پایانی کارمندان واقعی کاخ، از جمله فرماندهی امنیت ریاست جمهوری، و همچنین سه خدمتکار را نشان می دهد، به عنوان افتخاری برای افرادی که در طول خانواده مارکوس خدمت می کردند.

زیرنویس Maid in Malacañang 2022 - بلو سابتایتل

Viva Films اعلام کرد که این فیلم در روز افتتاحیه ۲۱ میلیون پوند و سه روز پس از اکران ۶۳ میلیون پوند درآمد داشته است. از ۵ سپتامبر ۲۰۲۲، این فیلم به مرز ۶۵۰ میلیون پوند رسید. انبوهی از بلیط های رایگان توسط فرانسیس زامورا به همه کارمندان دولت در سان خوان داده شد و ادعا می کند که Imee Marcos به مدارس بلیط می دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.