تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 23:48
182 بازدید
کد خبر : 208627

حل چالش‌های رانندگان وانت در قزوین در حال پیگیری است

حل چالش‌های رانندگان وانت در قزوین در حال پیگیری است

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین گفت: رانندگان با مشکلات مختلفی مانند مشکلات معیشتی مواجه هستند و برای حل آن به دنبال حل از راه قانونی هستیم.  سید رضا محمدی در همایش ایمنی و صنفی وانت باران استان که صبح امروز در کانون انجمن‌های صنفی کارگری برگزار شد، گفت: رانندگان از اصماف

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین گفت: رانندگان با مشکلات مختلفی مانند مشکلات معیشتی مواجه هستند و برای حل آن به دنبال حل از راه قانونی هستیم.

حل چالش‌های رانندگان وانت در قزوین در حال پیگیری است

 سید رضا محمدی در همایش ایمنی و صنفی وانت باران استان که صبح امروز در کانون انجمن‌های صنفی کارگری برگزار شد، گفت: رانندگان از اصماف زحمت‌کشی هستند که با مشکل زیادی مواجه هستند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین ادامه داد: برای حل مشکلات معیشتی رانندگان و سایر دغدغه‌های این حوزه درحال پیگیری قانونی هستیم و از مسئولین هم انتظار داریم در این حوزه همراهی کنند.

وی عنوان کرد: ازجمله مواردی که پیگیر آن هستیم تعیین تعرفه جدید براساس تورم، قیمت لاستیک و قطعات یدکی خودرو و تسهیلات برای تعویض مخازن سی ان جی است.

این مسئول ادامه داد: در کنار پیگیری مشکلات، آموز هم مد نظر ما قرار دارد و برای کاهش سوانح در پی برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی هستیم و موضوعاتی مانند تناژ بار، رعایت ارتفاع و ایمنی بار و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از مواردی است که باید درباره آن‌ها آموزش داده شود.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.