تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:28
253 بازدید
کد خبر : 208807

سهام JD.com به پایین ترین حد خود رسید، بانک ها هدف رشد سه ماهه سوم را با کاهش رشد خرده فروشی کاهش دادند

سهام JD.com به پایین ترین حد خود رسید، بانک ها هدف رشد سه ماهه سوم را با کاهش رشد خرده فروشی کاهش دادند

به گزارش فانوس خبر و به نقل از رویترز پکن، ۱۳ اکتبر (رویترز) – سهام غول تجارت الکترونیک چینی JD.com (9618.HK) در روز جمعه پس از کاهش قیمت‌ها و پیش‌بینی رشد درآمد برای این شرکت توسط چندین بانک و کارگزار، ۱۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین حد خود رسید. ، با اشاره به بهبود

China International Fair for Trade in Services (CIFTIS) in Beijing

به گزارش فانوس خبر و به نقل از رویترز پکن، ۱۳ اکتبر (رویترز) – سهام غول تجارت الکترونیک چینی JD.com (9618.HK) در روز جمعه پس از کاهش قیمت‌ها و پیش‌بینی رشد درآمد برای این شرکت توسط چندین بانک و کارگزار، ۱۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین حد خود رسید. ، با اشاره به بهبود ضعیف تر از حد انتظار در هزینه های مصرف کننده.

کارگزاری‌ها و بانک‌ها از جمله سیتی، دایوا و جفریز که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با برآوردهای اصلاح‌شده اسکناس‌هایی را برای مشتریان منتشر کردند.

انتظار می‌رود JD.com که در فهرست هنگ‌کنگ و ایالات متحده قرار دارد، داده‌های مالی فصلی را در اواسط نوامبر پس از جشنواره خرید آنلاین اصلی چین، روز مجردها، گزارش کند.

سهام JD.com که بزرگ‌ترین خرده‌فروش لوازم خانگی در چین نیز هست، در پایین‌ترین سطح خود از زمان اولین عرضه در ژوئن ۲۰۲۰ بسته شد.

سهام JD در فهرست ایالات متحده در معاملات قبل از بازار ۴.۵ درصد سقوط کرد و رقیب PDD Holdings (PDD.O) 1.9 درصد کاهش یافت.

بحران بدهی در بخش املاک کلیدی به کاهش رشد اقتصادی چین پس از همه گیری کمک کرده است، در حالی که بسیاری از چینی ها به دلیل نگرانی در مورد اقتصاد و امنیت شغلی، هزینه های خود را کاهش داده اند و به بخش خرده فروشی آسیب رسانده اند.

در ماه مارس، JD.com هشدار داد که بازسازی اعتماد مصرف‌کننده پس از همه‌گیری زمان می‌برد زیرا پیش‌بینی درآمد سه‌ماهه چهارم را از دست داد.

Citi Research فرض درآمد خود را برای JD.com 3.4٪ و ۴.۳٪ برای سه ماهه سوم و چهارم کاهش داد و گفت که اکنون به ترتیب ۰.۸٪ و ۱.۳٪ رشد را برآورد می کند.

تحلیلگران این بانک از “روند مصرف نسبتاً خاموش، پایه بالا، رقابت شدید و تاثیر مداوم ناشی از تعدیل بازسازی” برای تغییر در برآوردها استناد کردند.

Nomura گفت که JD.com از سه ماهه سوم تاکنون شاهد بهبود معنی‌داری در خرده‌فروشی نبوده است، و افزود که این شرکت همچنین از سیاست‌های محرکی که چین از سپتامبر برای نجات بازار املاک اجرا کرده است، هیچ نکته مثبتی را از دست داده است.

JD.com گفت که هیچ نظری در مورد بازبینی تحلیلگران و عملکرد قیمت سهام خود ندارد.

JD.com پلت فرم آنلاین پیشرو در چین برای فروش محصولات دیجیتال و الکترونیک، مانند تلفن همراه و لوازم الکتریکی خانگی است.

رقبای آن عبارتند از Alibaba Group (9988.HK) که بازارهای Taobao و Tmall را اداره می کند و همچنین PDD Holding (PDD.O) که Pinduoduo را اداره می کند. هر دو طیف وسیع تری از محصولات را با قیمت های مختلف ارائه می دهند.

در بیانیه جداگانه‌ای که اوایل روز جمعه منتشر شد، JD.com اعلام کرد که گزارش پلیسی را در مورد شایعات آنلاین در مورد یک تاجر دستگیر شده که عاملان سوء قصد به این شرکت مرتبط کرده بودند، ارائه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.