تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 19:37
207 بازدید
کد خبر : 208832

نحوه بهبود سئو: ۱۰ نکته بهینه سازی برای سال ۲۰۲۴

نحوه بهبود سئو: ۱۰ نکته بهینه سازی برای سال ۲۰۲۴

  بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو کسب کند. به عنوان مثال، اگر کاربران محصول یا محتوای موجود در وب سایت شما را جستجو کنند، سئوی خوب می تواند اطمینان حاصل کند که سایت شما جزو اولین نتایج است. چنین دیدی می

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجو کسب کند. به عنوان مثال، اگر کاربران محصول یا محتوای موجود در وب سایت شما را جستجو کنند، سئوی خوب می تواند اطمینان حاصل کند که سایت شما جزو اولین نتایج است. چنین دیدی می تواند به افزایش ترافیک وب تبدیل شود.

یک گزارش بازاریابی توسط HubSpot نشان می دهد که سئو به شرکت ها کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را بهبود بخشند. بازاریابان موافق هستند که فعالیت های سئو به ترافیک ارگانیک بالا (ترافیک ناشی از نتایج بدون پرداخت در موتورهای جستجو) کمک می کند. وب سایت هایی که در صفحه اول صفحات نتایج جستجوی گوگل یا صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند، نسبت به صفحه دهم، احتمال بیشتری برای دریافت کلیک دارند. این مطالعات موردی در مورد مزایای سئو فقط نوک کوه یخ است. چندین مورد دیگر سئو را به موفقیت آنلاین متصل می کنند.

 

به طور خلاصه، بهبود سئو می تواند به شما کمک کند یک تجربه کاربری عالی به مشتریان ارائه دهید، آگاهی از برند را افزایش دهید و بودجه بازاریابی دیجیتال خود را کاهش دهید زیرا پیاده سازی آن ارزان است.

 

ما برخی از نکات برتر را برای بهبود شیوه های سئوی شما مرور خواهیم کرد.

 

۱. محتوای خود را با هدف جستجو تراز کنید
۲. تگ های عنوان قانع کننده و توضیحات متا ایجاد کنید
۳. سرعت صفحه خود را بهبود بخشید
۴. قطعه های برجسته را هدف بگیرید
۵. تمرکز بر تجربه کاربر
۶. از معیارهای خود بیاموزید
۷. محتوای خود را به خوبی ساختار دهید
۸. بک لینک کسب کنید
۹. انجام ممیزی فنی
۱۰. از رقبای خود یاد بگیرید

 

۱. محتوای خود را با هدف جستجو تراز کنید

همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما با هدف جستجوی کاربران هدف مطابقت دارد. در این زمینه، هدف جستجو همان چیزی است که کاربر به دنبال آن است. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما نقد فیلم را ارائه می دهد، محتوا باید عمدتاً روی فیلم ها متمرکز شود. عدم تطابق محتوای شما با هدف جستجو ممکن است باعث شود بازدیدکنندگان به سرعت وب سایت شما را ترک کنند (نرخ پرش بالا). 

 

  • قصد اطلاعاتی در این هدف، افراد به دنبال اطلاعاتی در مورد یک محصول، موضوع یا منطقه خاص هستند. محتوایی مانند آموزش های گام به گام، چک لیست ها، صفحات پرسش های متداول، مقالات و پست های وبلاگ را برای استفاده از هدف جستجوی اطلاعاتی ایجاد کنید. محتوا باید به سوالات کاربران پاسخ دهد. به یاد داشته باشید که برای افزایش رتبه خود از کلمات کلیدی مانند چه کسی، چه چیزی، چرا، چگونه و چه زمانی استفاده کنید.
  • هدف ناوبری این زمانی است که جستجوگران از قبل وب‌سایتی را که می‌خواهند بازدید کنند، می‌شناسند. آنها ممکن است نام سایت یا هر عبارت دیگر مرتبط با سایت را جستجو کنند. برای استفاده از هدف ناوبری، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به وضوح برند شما را برجسته می کند. برای بهبود رتبه خود، کلمات کلیدی را در توضیحات متا خود قرار دهید. اگر بودجه بازاریابی خوبی دارید، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) را در نظر بگیرید تا دید وب سایت خود را در اینترنت افزایش دهید.
  • قصد معامله این هدف جستجو نشان می دهد که کاربران مایل به انجام یک عمل خاص هستند، مانند خرید یک محصول، رزرو یک قرار، یا دانلود چیزی از اینترنت. برای دریافت ترافیک بیشتر، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما یک فراخوان برای اقدام واضح دارد. دکمه های خرید را اضافه کنید یا در صفحات محصول خود به سبد خرید اضافه کنید. از حواس پرتی مانند پاپ آپ های غیرضروری و محتوای نامربوط که ممکن است توجه جستجوگران را منحرف کند، اجتناب کنید. سایر کلمات کلیدی مرتبط با قصد تراکنش عبارتند از خرید کن، رزرو قرار، برنامه، تخفیف، معامله و اشتراک.

 

سئو و محتوای خوب به شدت به هم مرتبط هستند. بنابراین، بسیار توصیه می شود که در منابع بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید. اگر با سئو مشکل دارید، می توانید خدمات حرفه ای تحقیق کلمات کلیدی را پیدا کنید.

 

۲. تگ های عنوان قانع کننده و توضیحات متا ایجاد کنید

تگ های عنوان و توضیحات متا مفاهیم مهمی هستند که به سئو می رسند. تگ عنوان خلاصه ای از محتوای یک صفحه وب را ارائه می دهد.

 

تگ عنوان به موتورهای جستجو کمک می کند تا مشخص کنند یک صفحه وب دارای چه چیزی است و همچنین ارتباط آن با جستجوی کاربر.

 

در زیر برخی از قوانین نوشتن تگ عنوان عالی آورده شده است.

 

  • تگ عنوان باید ۶۰ کاراکتر یا کمتر باشد. اکثر موتورهای جستجو معمولا برچسب های عنوان طولانی را قطع می کنند. این بدان معناست که تگ عنوان ممکن است پس از قطع شدن نتواند اطلاعات و ارزش را منتقل کند.
  • اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما دارای برچسب عنوان منحصر به فرد هستند. تگ های عنوان تکراری موتورهای جستجو را گیج می کند و نمایش صفحات شما در نتایج مرتبط را سخت تر می کند.
  • کلمات کلیدی را در ابتدای تگ عنوان قرار دهید.

 

تگ توضیحات متا خلاصه ای از محتوای یک صفحه وب را ارائه می دهد. این تگ به دنبال متقاعد کردن کاربران به کلیک بر روی پیوند در نتایج موتور جستجو است.

 

  • توضیحات متا را به ۱۵۵ کاراکتر محدود کنید. موتورهای جستجو معمولاً پس از آن محدودیت، متن را قطع می کنند.
  • کلمات کلیدی را در توضیحات متا قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کلمات با محتوای دیگر در توضیحات ترکیب می شوند تا پیام شما را کاملاً به نمایش بگذارند. به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی خاصی را در سایت خود پررنگ کنید. خزنده‌های موتورهای جستجو برای درک اهمیت صفحه، وب‌سایت‌ها را به دنبال کلمات ایتالیک یا پررنگ جستجو می‌کنند، که می‌تواند تأثیر مثبتی بر سئو و نرخ کلیک (CTR) شما داشته باشد. مراقب کلمات کلیدی که در SERP ها پررنگ هستند باشید. اصطلاحات برجسته اساساً مترادف کلمات کلیدی اولیه هستند. بنابراین، گنجاندن این کلمات پررنگ در وب سایت شما می تواند به رتبه بالاتر آن کمک کند.
  • تگ توضیحات متا خود را جالب کنید. چنین جزئیاتی می تواند مشتریان را برای یادگیری بیشتر و افزایش ترافیک وب سایت شما ترغیب کند. می‌توانید خلاصه‌ای از محتوای وب‌سایت خود و ارزشی که بازدیدکنندگان از آن به دست می‌آورند را در توضیحات خود اضافه کنید. با این حال، از اینکه توضیحات خود را بیش از حد به صورت طعمه کلیک کنید، خودداری کنید. اگر جستجوگران از صفحه وب بازدید کنند و نتوانند آنچه را که در توضیحات متا وعده داده بودید پیدا کنند، ممکن است احساس فریبکاری کنند.

 

۳. سرعت صفحه خود را بهبود بخشید

سرعت صفحه یک عامل ضروری رتبه بندی سئو است. جستجوی گوگل صفحاتی را که سریعتر بارگذاری می شوند نسبت به صفحاتی که سرعت پایین دارند اولویت بندی می کند.

 

سرعت بارگذاری یک وب سایت می تواند بر نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. در واقع، نرخ تبدیل وب سایتی که در یک ثانیه بارگذاری می شود، سه برابر بیشتر از سایتی است که در عرض پنج ثانیه بارگذاری می شود. به عبارت دیگر، سرعت صفحه به طور قابل توجهی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد. افراد وب سایت هایی را ترجیح می دهند که به سرعت اطلاعات را بارگیری و ارائه می کنند.

 

می توانید سرعت صفحه وب سایت خود را با استفاده از PageSpeed Insights Google تجزیه و تحلیل کنید. آدرس وب سایت خود را در فیلد متنی ارائه شده وارد کنید و روی دکمه Analyze کلیک کنید.

 

اگر نتایج شما زیر ۴۹ باشد، وب سایت شما سرعت صفحه پایینی دارد. با استفاده از ترفندهای زیر می توانید سرعت صفحه خود را افزایش دهید.

 

  • کد خود را بهینه کنید کد خود را بررسی کنید و مواردی مانند افزونه های استفاده نشده، کتابخانه ها، توابع غیر ضروری، نظرات و فضاها را حذف کنید. برای کاهش اندازه فایل باید CSS، HTML و جاوا اسکریپت خود را کوچک کنید.
  • اجازه فشرده سازی را بدهید. فایل های حجیم را فشرده کنید و فقط در صورت نیاز آنها را سرو کنید. فشرده سازی فایل ها می تواند اندازه دارایی های مختلف و صفحات وب را کاهش دهد و سرعت بارگذاری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
  • کیفیت تصویر خود را بررسی کنید بارگذاری تصاویر با کیفیت بالا ممکن است بیشتر طول بکشد، بنابراین آنها را با تصاویر با کیفیت متوسط جایگزین کنید. همچنین باید تصاویر را در صفحه فرود یا صفحه اصلی خود برای بهبود سرعت بهینه کنید.
  • از قابلیت کش مرورگر استفاده کنید. این شامل ذخیره داده‌های خاصی در مرورگر با استفاده از ابزارهایی مانند کوکی‌ها، ذخیره‌سازی محلی و ذخیره‌سازی جلسه است. کاربران هنگام بازدید مجدد نیازی به بارگیری کل وب سایت ندارند زیرا داده ها را می توان از حافظه پنهان مرورگر بازیابی کرد.
  • تغییر مسیرها را به حداقل برسانید. تغییر مسیرهای بد می تواند منجر به تجربه کاربری بد، تغییر مسیرهای بی نهایت و مشکلات خزیدن و سرعت شود. بنابراین، فقط زمانی که کاملا ضروری است کاربران را تغییر مسیر دهید و اطمینان حاصل کنید که از پیوندهای صحیح استفاده می کنید.

 

۴. قطعه های برجسته را هدف بگیرید

یک قطعه برجسته یک ویژگی جستجوی Google است که خلاصه یا پاسخی را در مورد موضوع جستجو ارائه می دهد.

 

اسنیپت های ویژه مفید هستند زیرا به وب سایت شما اجازه می دهند ترافیک ارگانیک بالایی دریافت کند. تکه‌های ویژه در رتبه‌بندی بالایی قرار دارند و املاک بصری زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. این بدان معناست که کاربران بیشتر آنها را می بینند و کلیک می کنند.

 

قطعه های ویژه همچنین به وب سایت شما اجازه می دهد تا معتبرتر از سایت های دیگر ظاهر شود. جستجوگران بر این باور خواهند بود که سایت دارای اطلاعات واقعی و مرتبط است و احتمال بازدید از آن را افزایش می دهد.

 

می‌توانید قطعه‌های برجسته را با استفاده از موارد زیر هدف بگیرید:

 

  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای تعیین نوع عبارت‌های جستجو و کلمات کلیدی که احتمالاً در قطعه‌های برجسته نشان داده می‌شوند، باید تحقیقات فشرده انجام دهید. می توانید کلمات کلیدی شناسایی شده را در محتوای خود بگنجانید.
  • تجزیه و تحلیل شیوه های سئوی رقبای شما. کلمات کلیدی را که رقبای شما برای نمایش در قطعه های برجسته یا رتبه بالاتر استفاده می کنند، شناسایی کنید و آنها را در سئوی خود بگنجانید.
  • درک هدف جستجو سعی کنید پیش‌بینی کنید که مشتریان چه چیزی را می‌توانند جستجو کنند و پاسخ‌های دقیق یا مرتبط به سؤالات آنها ارائه دهید. درک هدف جستجو همچنین می تواند به شما اجازه دهد تا محتوای خود را به طور موثرتری بهینه کنید.

 

۵. تمرکز بر تجربه کاربر

 

تجربه کاربری جزء حیاتی سئو است. به عنوان مثال، گوگل به جنبه های مختلف تجربه کاربر نگاه می کند. Core Web Vitals معیارهای قابلیت استفاده هستند که توسط Google در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند و بر ثبات بصری، تعامل و تجربه بارگذاری تمرکز دارند. (توجه داشته باشید که آنها همچنین یک عامل رتبه بندی هستند.)

نکات زیر را برای بهبود تجربه کاربری و سئو اجرا کنید.

 

  • بهبود سرعت بارگذاری همانطور که بحث شد، وب‌سایت‌های کند به زمان ماندگاری کم (زمانی که خوانندگان در وب‌سایت شما صرف می‌کنند) و نرخ پرش بالا (درصد کاربرانی که قبل از دسترسی به صفحات دیگر از وب‌سایت خارج می‌شوند) کمک می‌کنند. می توانید با بهینه سازی تصاویر و کدها و حذف فایل ها، کتابخانه ها و اسکریپت های غیر ضروری، سرعت صفحه خود را افزایش دهید.
  • مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است. در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، دستگاه های تلفن همراه ۵۸.۹۹ درصد از ترافیک وب جهانی را به خود اختصاص دادند. از آنجایی که مردم از رسانه های منحصر به فرد برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، وب سایت شما باید به خوبی با دستگاه هایی با تنظیمات صفحه نمایش متفاوت سازگار شود. از مؤلفه هایی مانند منوهای کشویی برای ارائه یک تجربه کاربری روان در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید.
  • از ابعاد مناسب استفاده کنید. برای ثبات بصری، اطمینان حاصل کنید که ارتفاع و عرض مناسب را برای تصاویر، ویدیوها و سایر محتوای چندرسانه ای خود تعریف کرده اید. این معیار تضمین می‌کند که طرح‌بندی صفحه تغییر نمی‌کند، به خصوص وقتی از دستگاه‌های مختلف مشاهده می‌شود.

 

۶. از معیارهای خود بیاموزید

معیارهای سئو نیز منابع خوبی برای اطلاعات هستند. از این ابزار سئو برای شناسایی مناطقی که عملکرد خوبی ندارند استفاده کنید و راه حل های مناسب را پیاده سازی کنید.

 

گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل برخی از بهترین مکان ها برای شروع هستند.

 

صفحه کنسول جستجوی گوگل شما را به پنجره زیر هدایت می کند تا URL وب سایت خود را اضافه کنید.

 

توجه: قبل از انجام جستجو باید تأیید کنید که مالک دامنه هستید.

 

اگر وب‌سایت خود را با موفقیت تأیید کنید، کنسول جستجوی Google شما را به داشبورد زیر هدایت می‌کند که کل کلیک‌ها، نمایش‌ها و میانگین CTR را نشان می‌دهد.

 

می توانید از نتایج موجود در کنسول جستجوی گوگل برای تعیین پرس و جوهای جستجو استفاده کنید که احتمالاً ترافیک بیشتری را به وب سایت شما وارد می کند. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های منظم در مورد مسائلی که بر عملکرد سئو سایت شما تأثیر می‌گذارد دریافت کنید. 

 

۷. محتوای خود را به خوبی ساختار دهید

اگرچه ما در مورد اهمیت داشتن محتوای مرتبط و با کیفیت صحبت کرده ایم، شما همچنین باید بدانید که چگونه این اطلاعات را ساختار دهید تا بهترین ارزش را به خوانندگان ارائه دهید و سئوی خود را بهبود بخشید. موتورهای جستجو می توانند از ساختار وب سایت شما برای تعیین مهمترین صفحات استفاده کنند.

 

وب‌سایت‌ها زمان بسیار کوتاهی دارند تا جلوه کاملی به‌ویژه برای کاربران جدید ایجاد کنند. اگر بازدیدکنندگان از یک وب سایت معتقد باشند که ساختار ضعیفی دارد، احتمالاً از آن خارج می شوند.

 

عناوین و زیرعنوان های مختلف را برای محتوای خود اعمال کنید. سرفصل ها به شما این امکان را می دهند که بر نقاط یا بخش های خاصی تأکید کنید. در HTML، می توانید از سطوح عنوان از H1 برای عنوان تا H6 استفاده کنید.

 

شما باید از معماری اطلاعات و مفاهیم سطح صفحه برای سازماندهی موثر محتوای وب خود استفاده کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که هدرهای خود را به‌جای قرار دادن تصادفی H2 و H5 به درستی مرتب می‌کنید. نحوه چیدمان محتوای خود باید به کاربر این امکان را بدهد که به سرعت آنچه را که نیاز دارد پیدا کند. اگر جستجوگران در چند دقیقه اول بازدید از وب سایت شما نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، به راحتی ناامید و بی تاب می شوند. در نتیجه، سایت می تواند نرخ پرش بالایی را تجربه کند.

 

۸. بک لینک کسب کنید

بک لینک به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت را به وب سایت دیگر پیوند دهید. کسب بک لینک و تولید محتوا رپورتاژ آگهی بخش مهمی از سئوی خارج از صفحه است زیرا به بهبود رتبه شما کمک می کند. بک لینک ها به الگوریتم های موتورهای جستجو این امکان را می دهند که وب سایت شما را قابل اعتماد بدانند و آن را در رتبه بالاتری قرار دهند.

 

شما باید برای کسب بک لینک از وب سایت های معتبر تلاش کنید (از این وب سایت برای بررسی معتبر بودن یک سایت خاص استفاده کنید). اگر کسب و کار کوچکی دارید، تشویق فالوورها و اینفلوئنسرها برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای شما در رسانه های اجتماعی می تواند به بهبود جذابیت وب سایت شما کمک کند.

 

در اینجا نکات دیگری برای کسب بک لینک وجود دارد:

 

  • محتوای با کیفیت ایجاد کنید. روی محتوای باکیفیت سرمایه گذاری کنید که می تواند سایر کاربران را متقاعد کند تا به آن لینک دهند.
  • از اینفلوئنسرها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. می توانید با اینفلوئنسرها شریک شوید تا نام تجاری خود را در پست های رسانه های اجتماعی آنها ذکر کنند. هر زمان که کاربران بر روی لینک های موجود در پست ها کلیک کنند، وب سایت شما ترافیک و بک لینک بیشتری دریافت می کند.
  • از پیوندهای متنی استفاده کنید. برخی از مقالات معمولاً شامل بخش خواندن بیشتر در پایین محتوای خود هستند. با چنین وب سایت هایی تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می توانند محتوای شما را در بخش ادامه مطلب ارائه دهند.

 

۹. انجام ممیزی فنی

سئوی فنی به شناسایی مشکلات وب سایت شما و اجرای اصلاحات کمک می کند.

 

درگیر شدن در سئو فنی به دلایل مختلفی سودمند است.

 

  • سرعت صفحه. شما می توانید از سئو فنی برای شناسایی اجزای خاصی که سرعت وب سایت شما را کند می کنند استفاده کنید. بهینه سازی کد و تصاویر خود را در نظر بگیرید، زیرا کوچک کردن فایل های خاص (مانند فایل های حاوی کد CSS) می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد.
  • شیوه های پیوند دادن سئو فنی می تواند به حذف لینک های مرده کمک کند. وجود لینک های مرده در وب سایت شما می تواند بر کیفیت و سرعت آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، شما ممکن است کاربران را به صفحاتی هدایت کنید که بارگیری آنها زمان زیادی طول می کشد یا حتی بارگذاری کامل آنها با شکست مواجه می شود. چنین اقداماتی می تواند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد.
  • قابلیت خزیدن سئو فنی می تواند اطمینان حاصل کند که وب سایت شما برای موتورهای جستجو قابل خزیدن است. در این زمینه، خزیدن به این معنی است که موتورهای جستجو می توانند به راحتی صفحات وب را تجزیه و تحلیل کنند. موتورهای جستجو از ربات ها یا خزنده ها برای بررسی محتوای سایت شما استفاده می کنند. شما می توانید با داشتن یک ساختار لینک داخلی خوب، روند خزیدن را آسان کنید. علاوه بر این، شامل یک فایل Robots.txt نیز می تواند ربات را در مورد نحوه تجزیه و تحلیل وب سایت راهنمایی کند.

 

۱۰. از رقبای خود یاد بگیرید

تجزیه و تحلیل رقبای سئو به شما امکان می دهد استراتژی های سئوی را که رقبای شما برای رتبه بالاتر استفاده می کنند شناسایی کنید. سئوی خود را با بازتاب این مفاهیم به روش خود تقویت کنید.

از ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO مانند Moz و Ahrefs برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از داده های رقبای خود استفاده کنید. حوزه های تمرکز باید شامل موارد زیر باشد:

 

  • بک لینک ها اگر رقبای شما لینک های معتبرتری داشته باشند، احتمالاً در نتایج موتورهای جستجو از شما بالاتر خواهند بود. در نظر بگیرید که آیا رقبای شما از سایت های معتبر و قابل اعتماد بک لینک دریافت می کنند یا خیر. در مرحله بعد، سایت هایی را شناسایی کنید که بیشتر بک لینک های آنها از آنجا می آیند و تعیین کنید که آیا می توانید از آن منابع لینک کسب کنید یا خیر.
  • کلید واژه ها. شما باید کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. چه موضوعاتی را هدف قرار می دهند؟ آیا می توانید برای همان پرس و جوها رقابت کنید یا سایر موارد مهم برای سایت خود را کشف کنید؟ اگر متوجه شدید که برخی از کلمات کلیدی آنها محبوبیت بیشتری دارند، آنها را در عمل سئو خود بگنجانید. فقط روی کلمات کلیدی با بازده بالا یا کلماتی که منجر به ترافیک وب بیشتر می شوند تمرکز کنید.
  • محتوا. رقبا چگونه محتوا تولید می کنند؟ آیا می توانید موضوعاتی را که آنها از دست داده اند هدف گیری کنید یا محتوای بهتری ارائه دهید؟ برای تولید محتوای بهتر، کلمات کلیدی محبوبی را که از رقبای خود شناسایی کرده اید اضافه کنید. علاوه بر این، بسیار مهم است که محتوا با هدف جستجو مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، باید به هر اقدام یا اطلاعاتی که کاربران در بازار هدف شما به دنبال آن هستند، رسیدگی کند.
  • شما باید جنبه های فنی را شناسایی کنید که رقبای برتر شما برای افزایش عملکرد سئوی خود استفاده می کنند. به طور خاص، به استراتژی هایی که رقبای شما برای ارتقای سایت خود استفاده می کنند توجه کنید.

 

سئوی خود را با کمک متخصص بهبود بخشید

بهینه سازی موتورهای جستجو نیازمند زمان و تلاش است. خوشبختانه، شما می توانید با یافتن و استخدام کارشناسان سئو این روند را آسان تر کنید. این متخصصان می توانند کار سئو را برای شناسایی مسائلی که بر سایت شما تأثیر می گذارد انجام دهند و راه حل هایی ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.